"ICH"

So nun ist es soweit und ich starte meinen eigenen Blog um Euch einen Einblick in meine kleine Welt zu verschaffen.

Tja, wo fange ich am besten an. Meine Welt besteht aus vielen Extremen. Ich bin ein sehr emotionaler Mensch und empfinde die Welt da draußen als eine große Herausforderung. Sich selber zu finden und sein eigenes "ICH" zu festigen und vor allem erst einmal heraus zu finden wer man eigentlich ist. Jeder Mensch hat in seinem Leben eine Mission zu erfüllen, davon bin ich überzeugt. Aber welche? Wozu bin ich in der Lage? Wo sind meine Stärken und Schwächen? Was muss ich einsetzen um das erreichen zu können was ich mir vorstelle und wünsche?  Ich habe Jahre lang in einem Hamster Rad gelebt und habe gestrampelt was das Zeug hält um das Rad am laufen zu halten. Aber wofür und zu welchem Preis? Um der Gesellschaft da draußen zu gefallen? Um mit halten zu können? 

Das Motto heut zu Tage lautet doch: Wenn Du nichts hast bist du auch nichts! Also racker Dich ab und bau Dir eine Scheinwelt auf. Ist es das was einen ausmacht? Nein mit Sicherheit nicht. Der Preis für mich war und ist zu hoch. Ich muss keinem gefallen oder jemanden überzeugen das was ich tue oder wie ich leben möchte als richtig zu empfinden. So lange ich davon überzeugt bin und so lange ich mich sicher und ruhig und vor allem im Einklang mit mir befinde ist alles gut so wie es ist. Also bin "ICH" das was "ICH" bin. Eine Fotografin die Ihren Visionen freien Lauf lässt. Gefühle, Situationen und Emotionen in meine Fotos stecke. Glücklich über die kleinen Dinge im Leben bin und vor allem mit positiver Energie bestückt und den Glauben an mich selber besitze. 

Ich liebe es wenn die Sonne scheint ich meine Kamera in der Hand halte und tolle Motive oder Persönlichkeiten vor mir habe die ich auf eine besondere Art und Weise ablichten kann. Das ist das was mich ausmacht !

Mifi Fotografie :)

 

 

 

 

 

 

 

Kommentar schreiben

Kommentare: 11
  • #1

    Sophie Mccleskey (Donnerstag, 02 Februar 2017 23:48)


    Hi this is somewhat of off topic but I was wondering if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with HTML. I'm starting a blog soon but have no coding know-how so I wanted to get advice from someone with experience. Any help would be enormously appreciated!

  • #2

    Gerard Autry (Samstag, 04 Februar 2017 23:41)


    Stunning story there. What happened after? Thanks!

  • #3

    Nakita Ritz (Sonntag, 05 Februar 2017 01:41)


    It's difficult to find educated people in this particular subject, but you seem like you know what you're talking about! Thanks

  • #4

    Garrett Waddell (Sonntag, 05 Februar 2017 02:57)


    I was wondering if you ever considered changing the structure of your site? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having 1 or two pictures. Maybe you could space it out better?

  • #5

    Margarite Mcnees (Sonntag, 05 Februar 2017 15:51)


    Definitely consider that that you said. Your favourite justification appeared to be at the net the easiest thing to consider of. I say to you, I certainly get irked whilst other people consider issues that they plainly don't recognize about. You controlled to hit the nail upon the top and also outlined out the whole thing without having side-effects , other folks can take a signal. Will likely be back to get more. Thanks

  • #6

    Johana Chester (Sonntag, 05 Februar 2017 22:58)


    Wow, this piece of writing is fastidious, my younger sister is analyzing these things, so I am going to let know her.

  • #7

    Keva Fennelly (Montag, 06 Februar 2017 11:08)


    Hi there to all, as I am truly eager of reading this weblog's post to be updated on a regular basis. It consists of pleasant stuff.

  • #8

    Lindsy Isreal (Montag, 06 Februar 2017 15:55)


    Very soon this web site will be famous among all blogging visitors, due to it's nice articles or reviews

  • #9

    Rico Dry (Donnerstag, 09 Februar 2017 06:56)


    Now I am ready to do my breakfast, once having my breakfast coming yet again to read additional news.

  • #10

    Dia Mohn (Donnerstag, 09 Februar 2017 14:24)


    I'm not sure why but this site is loading very slow for me. Is anyone else having this problem or is it a problem on my end? I'll check back later on and see if the problem still exists.

  • #11

    Vickie Silveira (Freitag, 10 Februar 2017 05:38)


    Do you mind if I quote a few of your posts as long as I provide credit and sources back to your blog? My blog site is in the very same niche as yours and my visitors would genuinely benefit from some of the information you present here. Please let me know if this ok with you. Appreciate it!